יום שלישי, 3 ביולי 2012

תחרות צילום או קומדיה של טעויות

היום בבוקר קמתי בהרגשה נפלאה שהצילום שלי הולך להשתתף בתחרות צילום שיערך בקניון החדש "קניון עיר ימים"
ציפייה גדולה הלכה אחרי לכל מקום במשך כל היום, ואיך לא??? מתוך המוני צילומים נבחר ועלה שלב ה20 הגדולים הצילום שלי שצילמתי כביסה תלויה על חבל ביום שמש.
העבודות הודפסו והוצגו בקניון
הוזמנתי להגיע ב 7 וכך עשיתי -סחבתי את איגנט עם הילדים למסע חינוכי  לילד, שיראה איך אמא מתקדמת בתחום הצילום :)
(טל בכלל היה לו קשה להבין "תחרות צילום" הוא צחק ואמר
- מה רצים עם הצילומים??)

לפני שאיגנט והילדים הגיע כבר הייתי שם וכבר הרגשתי שמשהו מוזר :) הרבה  בני נוער עם המשפחות  ואני
לא התייחסתי וחשבתי שאולי היום הנוער פשוט יותר יצירתי מהדור שלי

השופטים עברו מעבודה לעבודה, ודיברו,והתיעצו המון זמן, ועוד יעוץ ,ועוד דיבור ועוד עועד ...
בינתיים ראיתי שבחורה צעירה מצלמת כל אומן ליד היצירה שלו,  אז ביקשתי גם להצטלם :)
באותו רגע השאלה שלה החזירה אותי למציאות שלא הבחנתי בה
היא שאלה:
- בת כמה את זה תחרות צילום של בני נוער ????
לא עניתי כלום כי הייתי בהלם. מיד הבחנתי בלוגו של תנועת נהוער על הכרזת התחרות
עמדתי בקהל והשופטים התחילו להכריז את שמות הזוכים
התפללתי שאני לא אקבל שום מקום במיוחד לא מקום ראשון - דודה בת 30 לקחה את המקום הראשון בתחרות צילום לנוער בנתניה חחחחחחחחחחחחחח
כשהכריזו על המקום הראשון הייתי מאושרת שאני לא בשלושת המקומות האלה
ואז הגיע ההפתעה

השופטים ומנכ"ל הקניון ומנהלת הארוע הכריזו  שיש עוד זוכה במקום הרביעי שהם קבעו  וזאת אני ושהם רצו לתת לי מקום ראשון אך בגלל חוסר התאמה לגיל המשתטפים אני זיכה במקום רביעי

ניגשתי  לקבל את הפרס ורק ידעתי להתנצל שלא הבחנתי בלוגו של הנוער
ביד אחת שלי ישב ליאם ושיחק עם משהו, טל בא איתי גם ובזמן נאום לחש לי שהוא רוצה סוכריה 20 פעם

ואני הייתי בעננים
ביקשתי מהמנהלת של הארוע לקבל את ההדפס שלי הביתה אבל היא ציינה בפני שמישהו מהשופטים (לא ננקוב בשמות) מעניין לתלות את זה בביתו ולצערה אני לא מקבלת את ההדפס הזה
עוד יותר הרגשתי בעננים שמישהו בכלל רוצה לתלות משהו שצילמתי בבית שלו

המשכנו לטייל בקניון, אכלנו גלידה ודיברנו על מה שקרה
ואני עכשיו חושבת לעצמי - אולי באמת קומדיה של טעויות אבל הרגשה נפלאה שמישהו מעריך את היצירות ( אפילו קטנות ) שלך:)


אני אצרף את התמונה שזכתה וגם תמונות מהתחרות עצמה :)








2 תגובות:

  1. אווה את גדולה!!!

    השבמחק
  2. טל חמוד, לא היבין מה זה התחרות הזאת של הצילומים. חשב שאחר כך משתתפים היו צריכים לרוץ איזה מרתון (עם הצילומים שלהם)... ועכשיו הוא גונב סוכריות בזמן שהשופטים פונים לאימא:):):):):)

    השבמחק