יום שלישי, 30 במאי 2017

עין עקב- חלק מחופשת פסח 2017

12 קילומטר הראשונים של הילדים והרבה סיפוק ומאמץ יחד. השקמה ב 4:30. 3 וחצי שעות בדרכים. מסלול של 7 שעות. הילדים היו ממש גיבורים הלכו יפה! לליאם היה קצת קשה אחרי שיצאנו בדרך חזרה, אבל בסך הכל תענוג גדול! נופים מדהימים! והרבה חוויות נשארו בראש.

לפני שיצאנו לטיול הרמנו טלפון לחברה להגנת הטבע לוודא מה לקחת והאם זה בסדר לקחת גם את הכלבה איתנו. מזל ששאלנו כי זה היה יכול להיות יותר מדי עבור מוקה, חוץ מזה שהיינו צריכים לסחוב  עבורה מים גם החום היה ממש מפיל אותה. בקיצור לטיול היא לא יצאה איתנו. יצאנו אנחנו עם הילדים, כל אחד עם 6 ליטר מים על הגב (פרט לילדים). הגענו מוקדם בבוקר אז לא היה חם, החננו בחניון לילה והתחלנו במסלול. תחילת המסלול מתחיל מעליה תלולה. החלטנו לא לאכול ארוחת בוקר לפני על מנת לא להתעייף לפני המאמץ הגדול. טיפסנו במעלה ההר מלאי מרץ ושמחה! כשעלינו נפתח לפנינו נוף מאד יפה והמשך מסלול שטוח. אכלנו ארוחת בוקר ,שתינו מים והמשכנו בדרכינו. בדרך עברנו דרך אוהל בדואי שהיה ריק. נחנו כמה דקות שתינו מים והמשכנו בדרכינו. הנופים של המדבר פשוט מדהימים! גרגירי חול שמרכיבים הרים שלמים וקרקע יציבה. כשהתקדמנו והתקרבנו למקור המים שהוא ברכה בעומק של 7 מטר, מלאה במים קרים ומרעננים, הנוף התחיל להשתנות. פתאום באמצע המדבר הופיע ירק והרקבה צמחים שעדיין לא נשרפו ולא איבדו את צבעם הבוהקים.כשהגענו למאגר מים עצמו לא היו עדיין הרבה אנשים במקום. שתינו, אכלנו, שחינו, נחנו והמשכנו לחלק השני והיותר קשה של הטיול. לליאם היה כבר יותר קשה ללכת, אבל עם כל הסיפורים שסיפרנו והמשחקים שהמצאנו על הדרך זה זרם. טל עשה את המסלול בלי למצמץ ובלי להתלונן. אחרי 7 שעות של הליכה עם עצירה אחת בדרך הגענו למכונים. מאושרים ומסופקים.