יום שני, 15 במאי 2017

חופשת פסח. התחלה חדשה. מנוחה גדולה. הנאה גדולה. ורשימה ארוכה של תוכניות.

בחופשת הפסח שחלפה חשבתי לעצמי, שזאת "הפעם הראשונה שאני בחופשה בחג הפסח". בגלל שאנו לא שומרים מנהגים דתיים בבית, ואני אפילו לא יודעת למה עוד, כל פסח מאז שאני זוכרת את עצמי עבדתי. אנשים היו טסים נוסעים ואני הייתי בחופש רק בערבי חג. השנה זה שונה! אני בחופש ארוך ממקום העבודה. הנאה גדולה. וסיפוק ממעשי ממלא אותי. רשמתי לעצמי רשימת דברים שאני רוצה לעשות בחופשה הזאת. עוד לפני שהחופשה הסתיימה ואני כבר כמעט סיימתי את כל משימותי :) ביליתי המון זמן עם הילדים שלי. הילדים בתחילת החופשה היו אצל הורים של איגנט אז גם לי ולאיגנט היה שקט להינות אחד מהשני. אין את הכל בתמונות אבל.. יש חלק קטן מהחוויה בצילומים. אעלה כל פעם פוסט :)

נתחיל מירושלים עיר הקודש!
נסענו לירושלים ולמזלנו נפלנו גם על היום שבו מופיע האש הקדוש בכנסיה הראשית. כל שבת אחרי פסחא מופיע  האש המסתורית ואז משנה לשנה ממשיך סיפור ה ז ו י. מטיסים את האש לכל העולם במטוס, אלפי אנשים מכל העולם רצים ונמרחים באש, במילה אחת ה ז ו י. לא חשוב. אנחנו טיילנו בכל מיני חלקים של ירושליים, החלטנו לוותר על החלק הנוצרי הפעם. תהינו מהתמונות

































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה