יום רביעי, 17 בינואר 2018

(Bergen) ברגן. אנחנו כבר כאן. עצירת המנוחה המכורבלת שלנו. עוד פוסט על נורווגיה, אני כבר הפסקתי למנות את מספרי הפוסטים.

והנה מצאתי זמן לעלות עוד תמונות מהטיול הנפלא שלנו לנורווגיה.
מאד כיף לראות שהיולדים מאד מתלהבים לדפדף בצילומים ולהיזכר בכל הימים שבילינו שם יחד.

המניע שלי לעלות את הפוסט הזה בעצם היה הפוסט שאינו מוכן עדיין ויגיעה אחרי הפוסט הזה. 3 ימים באקסוול שזה כפר באמצע שום מקום של נורווגיה. על ספת הפיורד בבדידות כמעט לא אנושית ומהנה. אבל.. על זה בפוסט הבא

בחזרה לברגן. אם להשוות לכול הערים ומקומות עד ליום הזה בהם ביקרנו,  ברגן היא עיר נחמדה לעצור, לנוח, להתכרבל ולהתחמם וזהו. הרבה אין מה לעשות בעיר עצמה חוץ מטיולים ברגל וביקור במרכז העיר. אפשר לטייל בחלק העתיק ולאכול אוכל טעים מאד בשוק הנמל. ככה גם עשינו אנו!
הגענו לדירה נחנו קצת ויצאנו לטיול נחמד בעיר. טיילנו , חקרנו, הסתובבנו ובסוף אכלנו בנמל. עיר עצמה יפה ושקטה. אני ואיגנט עשינו סיבוב לבד בלי הילדים בערב. מצאנו באר לשתות בירה והוא היה אחד ההזויים באופן כללי. באוכלוסייה הייתה מאד מוזרה. אנו היינו התיירים היחידים והמקומיים שישבו שם היו רועשים שדבר שמאד לא אופייני לנורווגיה.