יום שני, 12 בפברואר 2018

חוויה הודית בסדנה מכל הלב

סיפור המטבח ההודי מתחיל הרבה לפני שהתחלתי להתנסות בבישול הודי
אני ואיגנט אכלנו במסעדה הודית ונורא התלהבנו, בנוסף חברה שעבדה איתי ולהורים של בן זוגה היה חנות לתבלינים הודים הייתה מדי פעם נותנת לי לטעום מאכלים שהפתיעו אותי כל פעם בטעמם העשיר והמגוון. כשעבדנו יחד היא הייתה מביאה לי תבלינים הודים לדג בשר וגרהם מסאלה בהם הייתי משתמשת בבית לבישול מדי פעם.
לפני כמה חודשים הבחנתי בנתניה בחנות שמציצה מעבר לפינה, חנות של תבלינים הודים. כל יום מוקדם בבוקר אני מתבוננת בחנות הסגורה דרך חלון באוטובוס שמסיע אותי לרכבת. לפני שבועיים או יותר הצבתי לעצמי מטרה. אני צריכה להגיע לחנות כשהיא פתוחה ולקנות תבלינים חדשים וטעימים ולהכין בבית משהו הודי טעים ועשיר בריחות מממממממממ




זה קרה:)
קניתי בחנות תבלינים שאני מכירה ורוטב TIKA תבשיל בשר
שמעתי לעצות של המוכר וקראתי על האריזה את ההמלצות - התוצאה הייתה מאד טעימה לי ולאיגנט
התחלתי לחקור קצת את הנושא עם חברים וברשת ובדיוק באותו זמן קיבלתי טלפון מבעל חנות התבלינים שנפתחת סדנא לבישול הודי ואם אני מעוניינת עלי להירשם.
נרשמתי בלי הרבה ציפייה ואתמול זה קרה. בנתניה. בבית של אורנה האישה המדהימה שהרשתה לנו להשתמש במטבח שלה ונידבה לנו מתכונים מחיי היום היום שלה יחד עם נואל (בעל חנות התבלינים) שהוא גם הגיע מצויד עם מתכונים ורעיונות לבישול. הסדנה לא הייתה דומה לסדנאות אחרות שביקרתי בעבר. האווירה והזרימה של כל הדברים יחד ממש נתנו לי השראה חדשה לעבודה עם חומרים שלא הכרתי ונתנה לי כוח להמשיך בחיי היום יום המשעממים וחדגוניים לפעמים. המושג " מכל הלב" מסכם את כל החוויה. הרוגע וחוסר הלחץ להספיק או להרשים היו המפתח מבחינתי למצב שאיפשר לי להתנתק מהשגרה וליהנות מריחות, הטעמים, האווירה והאנשים הטובים.

אפרסם קצת תמונות שצילמתי בסדנה ומתכונים שאבשל יגיעו מאוחר יותר













תגובה 1:

  1. אווה מקסים!!! ונראה ממש טעים. נהנתי לקרוא....מחכה לטעום (-:

    השבמחק