יום שלישי, 9 בינואר 2018

המשך טיול בנורווגיה -2017 מ-Kjerag ל-Preikestolen

הטיול שלנו ממשיך מהנקודה בה עצרנו (Kjerag, Lysebotn, Norway)
המשכנו את נסיעתנו אחרי המעבורת לעיירה מאד יפה ושקטה Jørpeland הממוקמת קרוב לעוד יעד שהצבנו לעצמינו- Preikestolen
מסלול בארוך כ-8 קילומטרים (לפי מה שזכור לי :)). המסלול מאד יפה שמוביל בסופו לסלע בצורת מלבן שמחובר להר. יום קודם ראינו אותו מהמעבורת כששטנו מתחתיו והיום אנחנו נמרצים להגיע ולהרגיש את אותו מתחת לרגלינו הקטנות והשבריריות.

יום לפני הטיול נסענו כמה שעות והגענו ליחידת דיור שהזכרנו בJørpeland.  אחרי כמה ימים של אתגר האוהל והמסלול שמאתגר הרבה יותר מחיי טבע ללא חשמל ואינטרנט, התרפקנו ונהנינו מכל רגע. הכיף והמנוחה במקלחת חמה, שכיבה על מיטה רכה, אכילת אוכל חם, שתיית תה חם, צפייה בטלוויזיה והחזרה לחיים ה"רגילים" כל כך נעימה ורכה. חזרה של כבוד לשרירים העייפים ולגוף מותש מנסיעות אתגרים ומעברים.

בתחילתו של יום המסלול יצאנו מוקדם מהבית ועשינו את דרכינו לחניון הממוקם צמוד למסלול אהוב על תיירים Preikestolen. כמות האנשים הייתה הרבה יותר גדולה מהמסלול הקודם אבל זה לא הפריע לנו. הנופים שליוו אותנו לאורך כל הדרך מהפנטים ומכשפים ביופיים ובשקט המחריש שלהם. הילדים היו טיפה עייפים אבל הלכו יפה, חקרו, חפרו, הציצו, אספו מקלות ושתו מים ממקורות שמצאנו בדרך.
כשהגענו לנקודת סיום צפיפות של המטיילים הייתה הרבה יותר גדולה מזאת שחווינו במסלול הקודם. בחוץ היה יום מאד יפה וחמים.
אחרי שסיימנו את המסלול המשכנו את דרכינו לנקודת מעבר נוספת לפני היעד הבאה. לעיר קטנה וחמודה SAUDA
ארחיב עליה בפוסט הבאה שאעלה בקרוב.